خیز طلا برای افزایش
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

 

 

سایت طلا: بهای طلا همگام با بهای دلار در مسیر صعودی قرار گرفت، و سبب شد تا هرقطعه سکه بهار آزادی امروز با رشد7 هزار تومانی توام گردد.

 
خیز طلا برای افزایش
  • به گزارش سایت طلا، بازارهای جهانی طلا امروز شاهد رشد بیش از 20دلاری هر اونس طلا بود، و با گذر از مرز 1600 به 1603 دلار در هر اونس رسید.
    تداوم بحران اقتصادی اروپا، و تاثیر منفی آن بر روی برخی از شرکتهای معتبر آمریکایی و روند کند رشد اقتصادی در این کشور از دلایل رشد بهای این فلز زرد گرانبها اعلام شده است.

    براساس این گزارش، دیگر بازیگر رشد قیمتهای امروز، "دلار" بود. امروز هر دلار با افزایش 10تومانی برای دومین روز متوالی صعودی شد، و1931 تومان در بازار معامله شد.

    این گزارش می افزاید، هرمثقال طلای 17 عیار در بازار تهران نیز با رشد 5 هزار و 300 تومان، به 317 هزار و 800 تومان، و هرگرم طلای 18 عیار با افزایش یکهزار تومان 73 هزار و 360 تومان به فروش رسید.

    بر پایه گزارش سایت طلا، انواع سکه نیز امروز از این رشد قیمتها بی نصیب نماند.
    هرقطعه سکه بهار آزادی در طرح قدیم نیز امروز با رشد 7 هزار تومان به 720 هزار تومان، و سکه طرح جدید هم به بهای 718 هزار تومان در بازار فروخته شد.
    نیم سکه نیز با رشد 3 هزار و 500 تومانی، به 359 هزار تومان و ربع سکه با افزایش یکهزار تومان، به 183 هزار تومان رسید.

    این گزارش حاکیست، یورور در بازار امروز 2355 تومان، پوند3030 تومان، و هر درهم امارات هم 525 تومان بفروش رسید.

    محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا، از عوامل اصلی رشد دلار در بازار، به حذف ارز مسافرتی و اختصاص ارز دولتی به 10 کالای اقتصادی اشاره کرد.

    گفتنی است، انتظار کاهش قیمتها در بازار سکه با فرارسیدن فروش سکه های پیش فروش شده، دیروز با رشد دلار خنثی شد، و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بازار با این سکه ها اشباع می شود یا خیر؟




:: بازدید از این مطلب : 974
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: